top of page

Grymt Grymmare Glommen

Offentlig·23 medlemmar

CBD hash och dess laglighet i Sverige

Hej på er. Jag har börjat intressera mig för CBD produkter på sistone, särskilt hash eftersom jag hört att det ska vara avslappnande men ändå lagligt om THC-nivån är låg. Men det är så svårt att förstå vad som faktiskt gäller i Sverige. Vissa säger att det är okej så länge det kommer från industrihampa, andra påstår att allt som liknar cannabis är förbjudet oavsett innehåll. Jag vill helst köpa något som är testat och lagligt men vågar inte beställa innan jag vet mer. Hur gör ni som redan använder det, finns det pålitliga ställen att handla från utan att riskera problem med tullen?

10 visningar
Madina Tarin
Madina Tarin
10月24日

Hej! Jag förstår verkligen hur du tänker, det är lätt att bli osäker när reglerna verkar otydliga. Jag har själv använt CBD hash ett tag och valde att beställa från https://cannabislight.se/ just för att de är tydliga med vad som är lagligt. Alla deras produkter kommer från EU-odlad hampa och har under 0,3 % THC, vilket är gränsen som gäller här. Dessutom visar de laboratorierapporter på sidan så man ser exakt vad man får. Jag tyckte det kändes tryggt eftersom de också skriver om lagligheten i Sverige och hur de följer EU:s riktlinjer. Leveransen gick snabbt och diskret, inga konstigheter alls.

medlemmar

• Suresh Shinde
    Suresh Shinde
  • Anders Appelqvist
    Anders Appelqvist
  • Walter Chang
    Walter Chang
  • Jim Lambert
    Jim Lambert
  • Shuna Shun
    Shuna Shun
16683368_10154367955855172_126937794_n.p